» » » Průzkumy veřejného mínění

Průzkumy veřejného mínění

průzkum

Průzkumy veřejného mínění obelhávají veřejnost.

Mezi námi, důvod existence agentur pro průzkum veřejného mínění je jasný dnes již snad každému. A když ne každému, tak alespoň inteligentní části veřejnosti. A pro ty, kdo ještě ani po čtvrtstoletí nepochopili tento fakt, připojuji velmi stručné zdůvodnění založené na faktech.

Agentury pro průzkum veřejného mínění a výstupy jejich činnosti například (a ty mne zajímají samozřejmě nejvíce) ve volebních preferencích zatím nikdy neodpovídaly konečným výsledkům voleb. A tím nemám na mysli dvou až tří procentní odchylku, kterou samy agentury přiznávají. Posledním důkazem je výsledek voleb na Slovensku. Tam agentury předpovídaly drtivé vítězství hnutí Smer premiéra Fica, které ve skutečnosti hrozivě ztratilo. Naopak vlasteneckým silám dávaly průzkumy necelá dvě procenta a bylo z toho procent osm.

Především, žádné průzkumy veřejného mínění se nekonají. Cestuji už opravdu děsně dlouhé období po republice křížem krážem a ještě jsem nepotkal člověka, kterého by se nějaký průzkumník skutečně dotázal. Vím to i proto, že někteří naši členové byli a jsou průzkumníky, vykonávají tuto činnost jako brigádu. Jestliže skutečně jdou, jako jediní, mezi lidi a ptají se jich na jejich názor, jsou okamžitě vyhozeni.

Důvodem pro vyhození je to, že se vedení agentury pro průzkum veřejného mínění zdá, že jsou neobjektivní. Objektivní jsou tedy jen ty názory a průzkumy, které odpovídají přání vládnoucí garnitury a jsou „tvořeny“ za stolem.

Agentury jsou financovány velkými společnostmi, jako dnes například Agrofertem. Ten a další velké firmy se neptají a ani je nezajímá, co si lidé myslí a co skutečně chtějí. Firma má výrobek, pochybné kvality, zadá proto agentuře úkol vychválit mizerný výrobek a vytvořit po něm poptávku. Zkuste si třeba stoupnout na nějakou rušnou ulici a začněte zírat upřeně vzhůru na nejbližší okap, uvidíte, jak rychle se kolem vás vytvoří hlouček stejně zírajících lidí, kteří budou předstírat, že tam něco vidí jenom proto, že se stydí přiznat, že se nechali napálit. Je samozřejmé, že i tady platí, čí chleba jíš, toho píseň zpívej. Vždy je zadán agentuře jízdní řád, který v sobě zahrnuje poklesy i vzestupy jednotlivých politických stran, ale vždy tak, aby sloužily jedinému cíli. Strany, které si platí průzkumy, mají vítězství jisté a proto lide prostý, dej jim svůj hlas. Naopak strany, bez ohledu na jejich skutečnou popularitu, které nemají uspět, nikdy v průzkumech nepřejdou přes dvě, tři procenta. A to se týká celá léta především nás Republikánů.

Stejně tak agentury pracují pro zdánlivě opoziční, nebo vlastenecké síly, které jsou však opět placeny duem B&B. A je jedno, zda to je Úsvit, Soumrak nebo Blok těm dávají tolik procent, aby se lidé nebáli jim svůj hlas dát. Potom tyto strany propadnou a jejich hlasy si přerozdělí parlamentní strany. Zatím mluvím, jen o těch, jejichž financování duem B&B je jasné. Nemám ale pochyb o tom, že se třeba ruskojazyčná mafie přihlásí k financování dalšího subjektu. Vzhledem k tomu, že do voleb je přeci jenom trochu času, počkáme si se zveřejněním tohoto dalšího subjektu.

Pokud i po tomto vysvětlení úloha a cíle agentur pro výzkum veřejného mínění připadají některým našim spoluobčanů důvěryhodné, potom jim skutečně není pomoci.

Těm ostatním, kteří mají svoji hlavu a svůj rozum, je jasné koho podpořit. Hlavně vydržet a nenechat se výpary mediální žumpy otrávit.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Pole označená * jsou povinná.